23/3

Nähä, det där med automatiska knapphål gick inte så bra ändå. Jag undrar om det är nåt fel på inställningarna nånstans på maskinen, för den gjorde inte alls som det stod att den skulle göra. Måste gå igenom det där nån dag när jag känner mig klar i knoppen. Eller när det börjar finnas anledning att kunna sy knapphål.
 
För någon dag sen lyckades jag lista ut hur jag skulle få mer fall på kjolen jag började på förut, så efter att ha försökt sy en lös sak, tagit bort en massa tyg från den för att få den tightare, klippt hål i den för att experimentera lite med trådar, har jag petat dit en massa tyg igen för att få den att se ut som det var tänkt från början.

iofs kanske det var lika bra, tygbristen börjar bli total här, och det gjorde i alla fall så jag kunde underhålla mig själv lite längre :)

Fortsättning på g nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback