MUSIC


Jag har inte riktigt bestämt mig ännu om jag skall vara med i Kan Dees teckningstävling, eftersom det var typ hundra år sen jag ritade något senast, och jag vet att jag inte alls är lika duktig på det längre som förr.

Jag lär inte bestämma mig innan dagen innan det skall skickas in heller, men jag tänkte att jag lika gärna kunde länka den ändå, just in case.

Oavsett hur jag gör skall det bli grymt kul att kolla på alla bidrag sen, speciellt när temat är musik.

Nu krubba, sen sy klart en underkjol, later!

Kommentarer
Postat av: Jossie Possie

- De kommer från asos =)

2010-01-24 @ 22:29:55
URL: http://jossiepossie.com
Postat av: iickaa

Svar: Tackar tackar. Intressant blogg, ställ upp i tävlingen. Vad har du att förlora? ;)

2010-01-24 @ 22:33:49
URL: http://iickaa.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: haha, eller hur! finns hur mycket fult som helst. De har en inne i stan som ser ut som en gubbe som ligger på alla fyra och putar med röven.. sinnessjukt ful :P

2010-01-24 @ 22:45:56
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Åh nej, så får du inte tänka! Var och en har sin speciella stil, och man måste fokusera på sig själv. Mår du bra av att rita - låt ingenting stoppa dig från att göra det. :) Jag tycker minsann att du ska ställa upp i tävlingen! :)



Tusen tack för komplimangen btw! Det är lite olika vad jag använder mig av för material. Ibland ritar jag med kol, ibland med pastell, ibland med blyerts och ibland med alltihop på en och samma teckning. Men på min senaste teckning "Blues" har jag använt mig av blyerts och sedan, för ett mer "soft" intryck, så har jag använt stompfar i olika storlekar. Gå in på www.zinkvit.se och sök på "stompf". Mina favoriter är från märket "Cretacolor" och finns i tre olika storlekar. :D



Ha det bra!

/Johanna

2010-01-26 @ 13:52:45
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback