TUSCH OCH BEATLES


Haha, jag skrev just  "jag kände mig så peppad på teckningstävlingen så jag sket i underkjolen", men okej, riktigt så peppad var jag nog inte.
Inget har blivit sytt alltså, däremot har jag dammat av papper och pennor och lyssnat på musik för att få lite inspiration.

Och just när jag tyckte det började gå ritkigt bra så dog min tuschpenna.
Den enda svarta jag äger. Som alltid har ritat så jämnt och fint sen jag skaffade den för väldigt, väldigt många år sen. Snooopet.
Nu får den ligga och vila och jag hoppas att en god natts sömn väcker den till liv igen, även fast jag tvivlar.

Äh, jag får väl pallra mig ut på stan och skaffa en ny imorgon bara.
Vore väl typiskt att ge upp nu liksom! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

sv. tack så mycket! kul att du tycker de ser ut som godisar. jag kallar de nämligen för karameller :D

kram :)

2010-01-25 @ 00:16:46
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: haha, men eller hur! När vi brukade åka ner till släktingarna i Halland om somrarna åkte vi alltid förbi en korv med bröd och då visste vi att vi närmade oss :P

2010-01-25 @ 10:37:44
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: JeNnY - snart ny blogg...

tack så mycket!

Ja, jag hade också kaniner på balkongen förut. Byggde en 3-facksbur på höjden som passade på balkongen när vi hade en mindre balkong. Men sen flyttade vi till en lgh med en balkong på 12 kvm, så då fick jag plats med en lite större bur :)

Jag har alltid haft allergiska föräldrar så jag vet hur det är, suck. Men hade turen att kunna ha kaniner utomhus då med :)

2010-01-25 @ 12:47:54
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback