DOTS


Jag känner inte riktigt igen mig själv längre.
Jag har aldrig hoppats på regn eller mulet när jag skall cykla hem från jobbet förut. Men nej, nej, soligt och fint skall det vara!
Med andra ord, nu sitter jag alltså här och dör av värmeslag. Jävla väder.
En takvåning med pool tack. Eller bara ett litet skjul i nån skog med en sjö kanske, det kvittar just nu.

Jag lyckades förstå mig på smock innan jag for till holmen förresten, även fast det kanske inte blev heeelt rakt och blabla (Man kan liksom inte ta det lugnt och noga när man får se resultatet tidigare om man skyndar)

Så nu har jag försökt lista ut hur stora mönsterdelar man borde satsa på för att få allt att stämma.
Och jag tror att jag nästan börjar ha det på grej. I alla fall tillräckligt mycket för att ha tröttnat på det.

Så nu kör jag bara. WROOOM!

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Känner faktiskt igen mig.. det är alldeles för varmt utan ett hav att bada i ;(

2010-07-17 @ 12:55:51
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback