B F F


Underklänningen ville inte riktigt vara kompis med mig. Jag har suttit och trixat med fållarna alldeles för länge nu, och när det äntligen började lösa sig tog undertråden slut. Snark.

Så nu sitter jag här, spelar virtual villagers och är rastlös.

Förra veckan fick jag förresten hem en katalog från stoff och stil, och nu försöker jag undvika att klicka mig dit och beställa en massa saker. Det är lite samma sak som att handla mat när man är hungrig, man kommer hem med en massa skit man egentligen inte behöver. Får jag för mig att shoppa sygrejer nu kommer jag bli tvungen att flytta ut symaskinen i hallen och använda rummet som förvaring till tyger. Ungefär.

Håhå, I-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Haha men lite måste du ju få unna dig tycker jag allt :) .. och det här med rastlösheten löser sig nog framåt dagen ska du se :)



SV: HAHA, precis..utan barn så ;) ... nae, deras sociala kompitens är väl inte på topp i den åldern xd

2010-06-21 @ 15:18:14
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback