I EN KORSNING TILL SOLGATAN

Härligt väder idag igen, jag gillar't!
För ungefär tre timmar sen cyklade jag hem från jobbet, och sen dess har jag suttit här lite apatiskt och kollat på Simpsons. Vad som kändes fint med att jobba så få timmar var liksom att jag kunde göra en massa vettigt sen när jag kom hem, men det var något som gick lite snett där, haha. Det är fan omänskligt att stiga upp 04:30 på morgonen.

Igår sydde jag ihop alla klänningsdelar, och nu är det bara att fålla innan jag börjar på underklänningen som skall höra till. Och komma ihåg att inte sprätta upp hela skiten bara för att jag hittar en söm som är lite sned eller liknande. Jag börjar lära mig det där nu, det är ingen bra idé. Alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback