PASSPOVADÅ?


Igår när jag klippte ut mönsterdelar märkte jag att klänningen visst skall ha någon form av passpoalfickor också.
"Sååå jäkla svårt kan det väl inte vara?" tänkte jag och letade runt på nätet för att fatta hur man skulle få dit dem.
Och det var faktiskt inte så svårt heller. Hela kvällen gick åt till att fixa och klippa, men det blev rätt jämnt och fint tillsist.

Bittert bara när jag lyfte upp tygstycket och märkte att jag inte bara sytt på dem fel väg, utan dessutom upp och ner.

Nu sitter jag alltså här med min kompis sprättaren igen. Men det känns inte så jäkla illa ändå, nu vet jag ju i alla fall hur man skall få dit dem sen. Okej, egentligen är det nog mest det fina vädret som gör att det känns bra, men ändå.

Fast om jag råkar sy fast dem på fel sida eller nåt liknande sen lägger jag nog ner det här projektet.




Kommentarer
Postat av: Neha

Så brukar det bli för mig med, så typsikt

2010-06-24 @ 14:01:55
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Ush, hatar att sprätta!

2010-06-26 @ 18:58:04
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback