TGI...T?

Idag har varit helt upp och ner, och jag gillar såna dagar. När jag har haft en dålig morgon brukar jag blir jätteglad för ungefär ingenting senare på dagen, haha.

Lyckan idag var när jag fick hem ett litet paket från stoff och stil. Jag trodde inte det skulle komma före nästa vecka, och då är jag ju inte hemma. Så om jag hinner fixa klart lite mönsterdelar har jag något att göra  när familjen och vännerna har tröttnat på mig.
Och jag behöver inte ens ha dåligt samvete för att jag inte är ute i solen. Jag råkade bränna halva mig tidigare när jag cyklade hem från jobbet.

Kalas!


Kommentarer
Postat av: ceeline@

Svar: haha ja vet :D ja har velat ha häst i flera år, men tyvärr får man ju inte ha dom i ens garage :/ haha :)

2010-06-30 @ 19:35:22
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Vart ska du smita iväg nästa vecka då ? :o

2010-07-07 @ 01:17:04
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback