WASH MAH WINDOW


Efter att ha polat med Nora tills jag fått en lätt rödvit nyans fick jag för mig att tvätta fönster.
Jag gillar att tvätta fönster, och just nu kändes det extra vettigt att göra något man kan stryka något från flyttstäd-listan.

Tyvärr finns ett litet, litet problem med när jag skall tvätta fönster.
Jag tröttnar alltid efter ungefär en ruta.

Idag försökte jag verkligen ta tag i det.
Jag tänkte på när jag fick tvätta alla fönster/väggar i ett glashus förut när jag jobbade på en städfirma, och det gick ju bra.
Jag rotade till och med fram en söt spann som skulle ge mig en lite lantig och arbetsvillig känsla.

Köksfönsterna är i alla fall rena nu. Bara åtta kvar, tjoho!


Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Duktig du är! Jag skulle också behöva tvätta mitt fönster.. men eftersom jag inte måste så blundar jag för det ;)



SV: Hahaha.. ja du. Som tur var så såg faktiskt ingen mig..om någon varit i närheten är det tveksamt fall jag skulle gjort de xD

2010-06-22 @ 20:06:36
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

SV: Haha, jaaa.. då får man helt enkelt gå dit på natten. Då är dem tomma, lovar!

2010-06-22 @ 20:13:50
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback