TODAY


Igår efter att jag uppdaterat fick jag en sån jäkla lust att sy och pyssla så jag stängde in mig i syrummet i några timmar.
Det var först när fåglarna hade kvittrat ett tag och det redan var ljust som Gab undrade om vi kanske borde lägga oss snart, haha.
Så idag vaknade jag nångång efter fyra. Inte så där jättelyckat.
Det är alltid så jäkla svårt att vända tillbaka dygnet på rätt när man börjat sova på dagarna.

Nu skall jag iaf få håret slingat.

För ovanlighetens skull är jag rätt nervös också. Jag hatar när det blir för tydliga slingor och ser för onaturligt ut.
Nåja, det här skall nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken färga ska det slingas i!?? :D



sv, HAHAHAH okej så tidigare inlägg xD men det såg ju bra ut,..fortsättt, fast ta det lugnt xD HAHA

PÖÖÖÖSSS

2010-03-20 @ 19:33:37
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback