153

Morgon!
Jag var ju alltså till Runes Tyghus för några dagar sen. Och det var väl kanske inte direkt någon höjdare (Förlåt Rune) De hade en massa fina möbeltyger och sådant, men de där modetygerna hade jag lite svårt att hitta. När jag skulle gå därifrån förklarade en kvinna att de har kvar sina modetyger i deras gamla lokal, som ligger en bra bit bort.
Sååå, jag knallade dit igår vid tio-tiden, självklart hade de stängt och jag la ner projekt "Runes Tyghus" för tillfället. Hurtig som jag är cyklade jag till Garn & Tyg istället. Och okej, även fast det kändes som att de hade ungefär tio rullar med tyg (betoning på garn alltså) blev jag så jävla glad. För de hade exakt vad jag ville ha. Synd bara att vi går mot arbetslösa tider så jag inte kunde kunde köpa allihop.

I alla fall kom jag hem med nån form av bomull/linne-blandning och ett fodertyg. Kalas liksom!

(Inte lika suddiga irl, lovar)


NOMNOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback