CATHY'S CLOWN


Nu har jag flyttat. Från en stor trea till en tvåa. Med andra ord har mitt älskade syrum försvunnit och motivationen dog den med.
Symaskinen är liksom inklämd på ett skrivbord i sovrummet och det är ungefär tusen prylar överallt.
Jag har varit för lat för att göra något åt det, men nu tänker jag försöka tvinga mig själv att börja pyssla lite mer med sånt igen. Så kanske motivationen kommer av sig själv sen. Hoppashoppas, pepparpeppar!

Senaste veckan har jag lärt mig (nåja, nästan i alla fall) grunden i hur man gör frivoliteter, så nu skall jag testa göra något seriösare av det än en lång tråd med massa knutar på.
Jag har iofs varken skyttel, vettigt garn eller virknål, men ändå. Det här skall nog gå kalasbra!
Jäklars liksom vilken bra sysselsättning det är när man ligger halvdöd framför teven och känner att man borde göra nåt annat.





Kommentarer
Postat av: Neha

Jag har inte sytt ett stygn på ett halvår..:O

Fast är det en bra lägenhet då?=)

2010-10-07 @ 10:46:33
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Härligt att du flyttat :D tråkigt med syendet :o

2010-10-13 @ 00:35:22
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback