SUKKULAPITSI

Gab hade rätt, jag har nu officiellt blivit en person som "gör typ såna där dukar som gamla människor brukar ha".

Med andra ord har garnet jag köpte förut använts ett tag nu och jag har lyckats med mitt första lite större frivolitet-projekt. Den är liiite vind och knasig i yttersta ringen men annars ser den helt okej ut. ...Vilket antagligen bara beror på att jag hittade världens tydligaste och bästa mönster, men ändå.

Det var rätt fint att att hålla på med när man inte orkar resa sig från soffan, så nu vill jag göra en till och försöker fixa ett eget mönster. Lite knepigt och förvirrande än så länge, men det här skall nog gå kalasbra. 



Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Vid och konstig? Are you freakin' kiddin' me?! Den är perfekt. Så himla fin. Hade jag varit gamling hade jag haft den på mitt bord!



sv, Fast det löser sig ju inte för jag behöver höga betyg för att komma in där jag vill :( hihihi börja sy (a) hahahah nej då.

2011-04-12 @ 20:24:39
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: gud vad kul att höra :D Tack så hemskt mycket för att du hänger med - det har ju vart en del upp och nedgångar med min blogg.



Shit, hur snygg som helst ju! Jag ser inget knasigt med den - den är fabulous!

2011-04-12 @ 23:00:35
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Anonym

Det är en fraktal.

2011-04-13 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback