LIONESS

Det har varit en jäkla massa migrän den här veckan och jag lyckades sova bort hela dagen idag. Eller igår. Eller äh, ni fattar.
Jag pratade visst i sömnen lite och Gab tog uppdragen jag gav honom rätt seriöst, så när jag vaknade hade han köpt cola, snus och pizza till mig. Awesome!

Eftersom det är rätt långtråkigt att vara vaken på natten själv sydde jag klart de där shortsen jag började på förut (lagom till vintern, jaja) och alltså jag vet inte riktigt. Jag gav upp tanken på att kirra knapphålen på symaskin och fixade dit dem för hand istället. Det blev inte så snyggt men de går ju att använda i alla fall. Och så är det första knapphålen jag gjort också. Om jag har en lite längre tröja på mig borde de fungera att använda i alla fall.



Så nu skall de bara pressas lite innan jag bestämmer mig för om de får en plats i garderoben eller inte.

Produktiv natt det här.
 
Trackback