THE LONG AND WINDING KOD

De få gånger jag lyckats hålla mig vaken när min sambo och hans likasinnande vänner diskuterat programmering har jag lärt mig att det är rätt viktigt att koden man skriver blir snygg. Och Gab råkar vara löjligt noga med det där. Snygg kod is the shit liksom.
Därför var jag rätt nervös när han skulle hjälpa mig med min bloggdesign, det är lite den där "elefant i porslinsbutik"-känslan över mina försök till obegripliga bokstavskombinationer.

Men han reagerade inte. Inte ens när jag tog upp det sa han att det såg förjävligt ut.
Nej, han sa: "Men Linda, det här är inte kod"

Fair enough.

Nå, han fixade i alla fall. Nu skall jag bara lista ut hur jag skall lyckas med min header.
Jag tippar på att kameran vägrar sammarbeta med mig (eller jag med den kanske) och det slutar med att jag ritar en bild i paint istället.

Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: haha precis, fredagskläder ;)



Allt bra med dig då? :D

2011-11-26 @ 08:39:15
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

haha får hoppas du får till något ;D



sv hah tack snälla fina du ;D glad du gör mig ;D

2011-11-27 @ 14:13:17
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback