LINING 3


Jisses vad min hjärna inte vill fungera idag. Jag skulle skriva ett mail till arbetsterapeuten angående mina handskar som känns lite lösa, men det är typ omöjligt att formulera en vettigt mening.
Däremot har det gått skitsmidigt att få blixtlåset på rätt (häpp!), så nu är det kanter och bestämma längd till.

Alltså jag vet inte riktigt vad jag skall tycka om resultatet. Men det har varit rätt trevligt att experimentera lite i alla fall. Så länge tyget ändå bara låg och skräpande är det chill liksom.   


Den består av en transparent klänning med axelband och en transparent innanför (+foder) utan axelband.
Och det syns ju inte så bra på bilderna ovanför, men ungefär så här ser det alltså ut vid bysten: 


Och så här ser mitt försök till foder ut när den är avig:


Jaja, jag är fortfarande inte bra på att stryka efterhand när jag syr. Nångång skall jag skärpa mig, men nu får den nöja sig med att det kanske blir av när den är klar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt! :)

2012-04-12 @ 20:28:02
Postat av: Klara

- Åh ja, banan på hamburgare är jättegott! Brukar ha det i tacos också. Det blir lite sött mitt i allt. :)



Vilken fin klänning, du är bra duktig du!

2012-04-13 @ 12:27:37
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: Signerat Johanna

Tyckte det blev riktigt snyggt! ;D

2012-04-16 @ 13:08:37
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback