PLACES I REMEMBER


Vi har haft Olabesök i helgen. Även fast jag försöker tänka på att ta fram kamaren ibland (för det är ju rätt trevligt med lite bilder ändå, om inte annat för att bevisa att vi faktiskt har vänner) går det så förbaskat segt.

Enda gången jag höll i den var i Fredags då jag försökte smygfota lite när de lagade mat.
"DET ÄR INTE I SMYG OM MAN SER ATT DU TA BILDER!!" sa Gabriel. Han gillar fortfarande inte riktigt det där med kameror. Men han blev i alla fall halshuggen, så han får vara glad ändå.


Sen kom Johan och Felicia hit också, och då hittade Ola kameran och lekte paparazzi.


Bland ungefär en miljon andra bilder hittade jag några när jag tar på mig strumpor. Extremt spännande och viktigt att dokumentera liksom.


Och ja, några på glada människor i hallen.

Nu skall jag fixa klart tvätten och försöka ta tag i min to-do list.
Gah! Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback