A DAY IN THE LIFE

Det blev en rätt sen (som i ungefär 20:45) promenad till Coop idag.
Gabriel hävdade att det är pinsamt att handla så sen på en lördagskväll ("folk kan ju tro att vi saknar liv!!"), jag tyckte snarare att det var ett bevis på att vi i alla fall hade vettigare saker för oss än att se på melodifestivalen.

Sååå, efter att vi skyndat oss hem så jag hann se slutet av melodifestivalen tog jag en drink och började se på Den lilla sjöjungfrun. 


Och alltså nånstans börjar jag undra vad som hände. När blev jag gammal, ung och barn på samma gång?

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag såg melodifestivalen, haha ^^ kunde liksom inte låta bli <3



sv: ja, jag blir som inte ledsen för vad som står i kommentarerna, utan att de överhuvudtaget skriver dem. Det är ju så himla lätt att bara låta bli, varför gör man inte det då?

2012-02-12 @ 12:17:23
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

och angående Åland så har jag bara varit där en gång och förälskade mig i det genast! Alltså jättemycket. Jag vill verkligen tillbaka.

2012-02-12 @ 13:09:16
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback