MAMA SAID THERE'LL BE DAYS LIKE THIS


Idag har jag varit lite putt för att jag inte fått mitt mail angående tygerna ännu. Lite mer putt för att jag haft migrän hela dagen. Och väldigt putt för att internet försöker hindra mig från att ladda upp bilder. Phö.

Nåja.
Jag har i alla fall börjat lära mig hur man fäster frivolitetstrådändar ordentligt.
Eftersom jag ändå inte använder dukarna har jag inte brytt mig så mycket tidigare. Knyt ihop, klipp av, vänd, och tahdaa, klart!
Nu när jag försöker göra något användbart tänkte jag att det kan finnas en poäng med att undvika trådstumpar överallt. Jäkligt pilligt att försöka peta in dem med en nål utan att det syns, men det blir rätt bra i alla fall. Och förhoppningsvis håller det lite bättre.


Den blåa skall alltså föreställa trådändsfästning in action. Och den bruna visar en avigsida med lite knutar och trådstumpar.

Nu skall jag äta lite choklad och försöka bli på bättre humör, later!

Kommentarer
Postat av: Neha

Alltså jag fattar inte. Jag kan göra en ring, sen blir det helt galet. Får det inte alls att passa ihop.. Hur fäster man om man fortsätter på en till grej eller vad man ska kalla det för.

2012-02-08 @ 14:03:23
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback