NEEDLES AND PINS

I'm on a roll!
Herrejäklars vad jag har gjort saker idag. Städat och sytt och knytit knutar och tagit ut mönster. Och jag har inte suttit vid datorn alls.
Eller okejdå, men det var bara för att kolla på gårdagens DOX (Handlade om en trettonåring från Ryssland som togs till Tokyo för att bli model. Inte sådär väldigt feel good kanske, men man började inte gråta. Dvs, inte lika illa som vanligt)

Nu skall jag fortsätta hänga med vår varma UFOlampa vid pusselhörnan tills jag  tröttnar på nålar.


Dagens look: ergonomiskt (nåja) och rosa (indeed)

Kommentarer
Postat av: Klara

- Tack så väldans! (Ursäkta mitt sena svar.)



Vad mycket du fått gjort, produktiva dagar är så tillfredsställande!:)

2012-02-09 @ 12:03:50
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback