FROM A WINDOW

Arrrrhhhghf vad min dator har segat idag. Så fort jag ens tänker tanken att öppna något program så börjar den skrika i panik. "ÅÅÅÅNEJ inte harpan idag, JAG KLARAR DET INTE!!!" 
Sjukt störande.

Nåväl, det betyder att jag har fått en del gjort i alla fall. Bland annat mina sovrumsgardiner. Det kändes skitsmart att ha dem som försökskaniner eftersom inte så många brukar vara där, men jag vet inte längre vad det spelar för roll när jag ändå tänkte plåta dem och lägga upp bilder här.
Hur som helst blev de helt okej. De fungerar liksom.

Och jag var apaduktig på att dokumentera massvis, ungefär så här har det sett ut idag:






Efter väldigt mycket krånglande fick jag tillslut upp dem också. Inte så jäkla häftiga kanske, men ändå, vi har gardiner! Jei!


GARDINER!!!!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag pajade min dator för några veckor sedan och har inte förmått mig att skaffa en ny. Varför är jag inte rik!!!????

2012-01-25 @ 20:13:54
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Hellolinda

Jag blir avundsjuk haha. Jag kan inte ens sy fast en knapp på en kofta liksom...

2012-01-29 @ 13:06:51
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback