GH

Min dator lever fortfarande.
Visst, den skriker och kommer antagligen snart att börja ignorerar alla mina försöka till kommunikation, men ändå.
Den lever.

Eftersom det ändå är dags att formatera lite (Gab har vänligt antytt/påmint/tjatat om det i säkert ett år nu) har jag försökt hitta alla mappar som gömt sig på konstiga ställen och gått igenom en drös med bilder.
Och HERREGUD vilken hemlängtan jag har fått.
Det började redan för nån dag sen när min syster la upp Words of Love på facebook (och dessutom lyckades baka in ord som "pussel", "Åland" och "jul"), och det blev liksom inte bättre av att se en massa bilder på folk och ställen jag tycker om.

Bara typ ett halvår kvar nu, snark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback