KUUPÄIVÄ

Jag åkte till Svågertorp i förrgår för att kolla på tyger, och allt jag lyckades komma hem med var några blivande gardiner. Okej, våra fönster har kanske sett rätt tomma ut sen vi bodde på Åland (för över fem år sen alltså) så det var väl bra, men ändååå.
Något lite skojigare hade varit ännu bättre.



Jag försökte förresten fixa en bild till mitt cv tidigare idag. Och om vi bortser från att jag aldrig varit bra på att leverera ett snyggt leende på beställning så blev det faktiskt helt okej.
..I alla fall om man jämför med förra gången, då Gab vänligt nog ställde upp som fotograf. Synd bara att han fokuserade mer på att göra fåniga miner än på att ta själva bilden, vilket resulterade i en väldigt fnissig Linda med en väldigt röd hudton och minimala ögon. Man såg typ bara tänder.
Visstvisst, jag har läst nånstans att poängen med såna bilder inte är att vara snygg, det är "viktigare att ge ett trevligt intryck" men alltså njä. Nån måtta får det vara liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback