IN THE SUMMERTIME

 
Hörrni, det börjar bli lite varmt att knalla runt i jeans, så jag har varit på jakt efter ett par vita knästrumpor ett tag nu utan framgång.
Inte i nylon och inte stickade.
Tänk mer Holly Madison, fast utan att matcha dem med überkorta rosa shorts och gigantiska bröst.
 
Och alltså, var köper folk sånt? De enda jag har hittat hittills är via nån webshop, och jag är inte helt för att beställa utan att veta om skadorna faktiskt inte kommer att synas igenom.
 
Om mina tubifast hade varit lite tjockare så hade jag nog bara fållat kanten och varit nöjd så. Men det här är den friska sidan av benet, med bara två ljusa fläckar, andra sidan ser ut som kaos i dem.
 
Sååå, någon som vet var man kan hitta sånt?
 

Kommentarer
Postat av: Neha

Tyvärr har jag inga tips. Använde tubifast när jag var liten.

Ja, jag kan röra mina knän bra, och tacka gudarna för det, annars hade det varit superjobbigt att gå. Tyvärr stelar leder fort. Man blir stel på bara typ en dag.

2012-07-05 @ 20:33:00
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback