PUT MY GUN DOWN THE WAR IS WON

 
Den där kjolen jag började på för ett tag sen blev ingen hit. Jag lyckades sy i blixtlåset fel två gånger (kändes lite oväntat när jag lyckades med blixlåset i shortsen, som borde ha varit ungefär hundra gånger knepigare) och eftersom jag blev lite trött på sprättaren har skapelsen fått ligga i en rosa hög på skrivbordet ett tag nu.
 
Idag tröttnade jag på att se den där och en timme senare var nästan allt på plats.
Jag är fortfarande trött på den, men det skall nog bli nåt av det här med.
 
Bild som försöker visa både rosa tyg och en snopen min
 
Nu försöker jag fokusera på att bara få den klar så jag kan göra nåt annat sen.
Så länge den blir färdig blir jag nöjd liksom.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Vad kul att du ser vilka de är! :)
Åh tack, glad jag blir! :) Kul att du fick veta vilken pony som du hade^^

2012-07-04 @ 23:14:01
URL: http://mymlplife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback