GRATTIS OLA!


Idag fyller världens bästa Ola år
, och det firar vi med en låt av SMK igen:


Hoppas du får en helt awesome dag!

Annars har det inte hänt så mycket här.
Jag tror att förra veckan kan ha varit den lamaste i hela mitt liv. Gab jobbade både helg och övertid på vardagarna och hur mycket jag än försökte övertala mig själv om att jag säkert skulle göra en massa saker som jag annars inte gör så gjorde jag inte det. Nej, det blev skittråkigt.

Det mest spännande som hände var nog när jag städade Noras bur. Sen knöt jag lite knutar och kollade på ungefär tusen avsnitt av The Middle också.
Och så har jag varit helt fascinerad av hålet som växte ut med min ringfingernagel efter att jag brände mig.


Det är som att det inte riktigt vill släppa taget liksom.

Kommentarer
Postat av: Signerat Johanna

Grattis honom! Och ibland är det ju nyttigt att inte göra någonting :)

2012-06-19 @ 20:51:10
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback