MÅSKE VAR DET TYDELIGT FOR ALLE ANDRE

 
Min dator är inte på gång idag så jag lånar Gabriels.
Och med Gabriels dator följer också Gabriels skärm i storlek lite större.
 
Lite över tolv skulle jag, som vanligt, studera danska. 
Vilket innebär att jag tittar på Paradise Hotel Danmark. Och innan ni säger något måste jag påpeka att jag har lärt mig massor med ord och fraser av det där programmet. Sen att jag inte vet när jag skulle behöva säga saker som "het", "lita på", "lögn", "surfkille" eller "trevlig hemresa!" till någon på danska känns inte riktigt relevant.
 
Och alltså herregud. Aldrig mer Paradise Hotel på en skärm större än 16 tum. Aldrig, aldrig, aldrig.
TMI! TMI! TMI!

Kommentarer
Postat av: Ola

LOL! :) Vad har du gjort med data-maskinen?

Svar: Heh, du vet såna där virus. Ibland känns det faktiskt lite som att de är ute efter mig :)
phyllisholly.blogg.se

2012-06-28 @ 21:19:11
Postat av: Signerat Johanna

HAHAH så himla söt bild!

Och du... jag kollar med på Paradise... :$ hehe.

2012-06-29 @ 15:48:57
URL: http://www.signeratjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback