LET'S TALK ABOUT THE WEATHER


Gab jobbar mycket den här veckan också. Men det är rätt chill, för jag har blivit lite bättre på att underhålla mig själv.
Som för några dagar sen när det regnade och jag tyckte det lät skitkul att sätta mig på balkongen och försöka plåta lite. Okej, det gick väl lite sådär. Dels har jag ingen aning om vilka inställningar man skall använda och dels hann jag knappt sätta mig ner innan det slutade. Men ändå, det var rätt skönt att bara sitta där och glo.



Så jag satt kvar typ tio minuter senare när solen började kika fram och försökte föreviga det istället:



Och en liten stund senare, när måsarna började flaxa förbi. Okej, det blev väldigt suddigt, men det är det enda bildbevis jag har på att de faktiskt var flera stycken:



Och efter att ha suttit på en vit plaststol i ungefär en timme blev det riktigt fint:



Nu är jag helt pepp på regnväder så jag får försöka igen. Enligt klart.se skall det ösa ner på Fredag (no shit) så tills dess skall jag ha listat ut hur man gör.
Det skall nog bli kalasbra det här. 



Kommentarer
Postat av: Luxxie

Snygga bilder! Jag tyckte du lyckades riktigt bra. Bilden på solen som silar ner mellan molnen var jujättefin :)

2012-06-21 @ 20:38:38
URL: http://luxxie.blogg.se/
Postat av: Annika

Snyggt! Du måste lära mamma att fota när du kommer hit. När vi var i Ekenäs sa hon till mig att dom enda bilderna som blev bra var dom på mig. Då är det riktigt illa... ;)

2012-06-22 @ 12:46:02
Postat av: Signerat Johanna

Tyckte du lyckades rätt bra jag :D

2012-06-24 @ 14:56:27
URL: http://www.signeratjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback