VI SMITER TILL ÅLAND, PARADISÖN


Efter några dagar med migrän börjar jag känna mig levande igen, kalasigt.
Inte lika kalasigt att se hur det ser ut i lägenheten just nu. Jag fattar inte, varje gång jag mår dåligt förvandlas den till en soptipp. Jag menar, jag ligger ju ändå mest bara stilla och gnäller. Hur fan går det till?

Nåja, idag skall det alltså städas!

Förresten, när typ hälften av mina facebookvänner hade lagt upp samma låt gav min nyfikenhet efter och jag lyssnade på den.
Och liksom. Även om jag vore värdelös som reklampelare för Åland blir jag alltid jätteglad när jag ser holmen nämnas nånstans.


Fast jag vet inte om det gäller just det här.
Det var säkert skitmycket som var bättre på 90-talet (nu är jag lite osäker på om köttet var bättre malet då, men ändå), och spontant känner jag att det nog gäller Pandora med.

Men jag vänjer mig säkert. Och sen slutar det med att jag står och skuttar till den på förfester när jag är hemma.




Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Hur länge ska du vara på Åland? :) Jag ska "snart" dit också!!

2012-06-07 @ 16:50:07
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback