HEJ MARTIN OCH CISSI


Kära Bullen, idag har jag köpt en snus för 35 kronor.

För 31 dagar sen sa min läkare till mig att jag genast skulle sluta med nikotin. Inga plåster, inga tugummin, inga sugtabletter eller liknande.
Och med tanke på att jag snusat rätt extrema mängder på senaste kändes det väl lite sisådär va.
Första veckan gick det rätt bra (vi kan väl misstänka att alla trevliga tabletter jag fick kan ha något med saken att göra), men efter det har jag varit förbaskat sugen på nikotin och lättretlig och... ja, det har sugit helt enkelt.
Idag har jag haft väldigt ont. Och efter att jag inte blev av med förbandet när jag var hos distriktssköterskan gav jag upp.
Så jag köpte en dosa Kronan Vit.
Och fatta besvikelsen när snusen inte gjorde någonting. Det kändes inte ens lite bättre.
Så resten av dosan kan hittas i en soptunna utanför Mobilia (om nån känner sig fattig och har lust att gräva lite)

Det är ju skitbra egentligen, att min kropp inte längre tycker att det är awesome. Men ändååå, jag hade ju lite hoppats att humöret och värken kunde lösas. Nåja, nu vet jag i alla fall att det fungerar lika bra (eller dåligt då) med Onico.


Havre och kakao. Nomnom!

Något positivt fick jag ut av min promenad i alla fall (förutom motion och lite mjukare hud på foten) : 


Eh...


Blixtlås, nålar och tråd. Oh yeah!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad duktigt av dig att slänga den! :) Och snygg handske, men jag gillar den vita bättre.. Lite mer Michael Jackson liksom.. ;) Puss!

2012-03-27 @ 21:41:03
Postat av: Sessan

Tack så jättemycket fina du för din kommentar :)

Jag blir så glad när det trillar in sådana här kommentarer.

Ja jag är faktiskt bara en hobbyfotograf, skulle vilja utvecklas & kanske få mina naturbilder tryckta som vykort & almenackor någon gång :)



Starkt utav dig att slänga snusen :) Hur går det med läkningen?

2012-03-28 @ 08:11:08
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Luxxie

Vad bra av dig att slänga snusen, det är starkt :) Hoppas humöret blir bättre snart, det är ju inte kul att vara på dåligt humör.



sv; haha, tack ;)



Första jag stickade på egen hand stickade jag med 5 mm, det tyckte jag var ganska bra. De är rätt stora och det går rätt fort med dem, men inte för stora. 7 mm kan nog också vara bra. Har man ett rejält garn och tjocka stickor är det lättare att se vad man gör och så går det fortare. Testa olika material på stickorna, jag tycker det är lättast med plast, men aluminium är också bra. Har inte provat trä och bambu.

Haha, sry för lång harang. Hoppas det var lite svar iallafall :)

2012-03-28 @ 14:42:06
URL: http://luxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback