TMNT

Jag började ju egentligen med frivoliteter bara för att se om jag kunde knyta in dem i kläder på något sätt.
Och jag lovade mig själv att inte göra en massa små projekt i alla möjliga färger.
Förutom några dukar då. Men det är ju nästan obligatoriskt, för att förstå hur man skall göra liksom.
Sen nånstans på vägen så var jag ju såklart tvungen att testa blanda lite färger också.
Och nu är jag fast.
Fatta hur jäkla kul det är att försöka pussla ihop mönster till en massa små projekt i alla möjliga färger!


En sned split ring-sköldpadda


Här med en nalle och en.. ja, det skulle bli en fisk i alla fall.


Och ett kors som hänger med en kedja av blommor.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack så jättemycket, älskar verkligen våran balkong & hoppas den kommer bli lika mysig i år. Får se vad det blir för växter :)



Men gud så söta & fina saker du gjort.

2012-03-20 @ 20:21:32
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Luxxie

Så söta! Sköldpaddan tyckte jag var grymt söt :)



sv; Tack! Vad kul att du känner så. Jodå, jag har gjort klart bakstycket på pippi-tröjan, men har skjutit på att börja med framstycket. Men jag har lagt upp maskorna nu och tänkte visa snart hur långt jag kommit :)

2012-03-21 @ 00:36:37
URL: http://luxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback