GETTING BETTER ALL THE TIME


Nu tänker jag göra en såndär "en vecka senare"-grej och visa (främst för de där i Sundsvall och på Åland då) att det faktiskt ser lite bättre ut nu än förra veckan.

Och eftersom jag vill undvika att skrämma eventulla barn som av nån olyckshändelse råkat trilla in här så länkas det igen.

Bilderna på händerna blev lite gula, men jag orkar inte göra något åt det så nu är det så. Mkay?
Handflatan ser väl ungefär ut som förra gången, lite jämnare hudton bara.
Handryggen däremot är kalasbra på att läka. Det börjar nästan se ut som vanlig hud, fast lite tjockare. Förresten, den där lilla, lilla pricken på min ringfingersnagel är inte smuts på kameralinsen. Det är ett hål som går rakt genom nageln.
Om man ignorerar att det blev en lite underlig vinkel på benet så kan man se att jag blivit av med en del sårskorpor. Och fottransplantatet är som sagt fortfarande inte helt framme, men snaaart. 

Och jo, jag visste förresten att man inte får släcka brinannde olja med vatten (jag visste iofs att man skulle kväva elden med ett lock också, ändå hände inte det), däremot har jag inte riktigt varit med på vad som händer om man försöker sig på det. Mer än "det slutar illa".



Okej. Då vet jag att det verkligen, verkligen är en dålig idé.

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Usch var det det du gjorde? Stackare!! Men funkar verkligen lock? det är ju typ hål i dem så då borde ju elden få luft. Och hur fan får man på locket när det är en jävla eldsvåda?



Och jag visste ej det där med vattnet, så bra att du skrev ut det annars kanske jag med klantat mig.



Men bra att det läker <3 Du får väl smärtstillande? Du kan ju ignorera det irrelevanta i svaret..



Sent Sv, Haha, ja det hade vi.. smått ironiskt så. Varför åkte du in på sjukhuset? Hur mår du nu?

Själv mår jag hyfsat, visade sig "bara" vara en extrem ångestattack, men hellre det än att det vore något fel på mitt hjärta!

2012-03-29 @ 16:31:40
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är svårt att veta hur man reagerar när man får panik. Lätt att säga hur man ska göra, men sen vad som händer kan vara något helt annat. Kram.

2012-03-29 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback