FILPPULA


Jag kollade nyss på Finland - Schweiz, och fasikes vad fint med en match som det äntligen hände något i! Det hade liksom börjat kännas lite torrt om det hande slutat med 1-0 igen.

Eftersom jag har lite svårt att bara sitta och glo utan att samtidigt pyssla med något har jag kommit en bit till på min blivande header. Och jag börjar inse att det här kan bli ett rätt långvarigt projekt. Som i evighet-långvarigt.
Det kan bli väldigt svårt att avsluta det om jag inte är helt nöjd, och jag är lite osäker på att jag faktiskt kommer att bli det nångång.


Pixlad Nora i lite störra skala

Kommentarer
Postat av: Luxxie

Jag är också sådär att jag måste ha något för händer, jag tycker det är mysigt att pyssla med något när man kollar på tv. Fina pixlade bilder på Nora!

2012-05-08 @ 23:54:33
URL: http://luxxie.blogg.se/
Postat av: Signerat Johanna

Är lika dan, måste göra flera saker samtidigt! Och klart den blir klar någon gång :)!

2012-05-16 @ 01:36:45
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback