KAKELSPEKTAKEL


Jahaja. Då var hockeyn över, och i brist på annat tvättar jag kakel.

Förresten blev jag ju rätt glad för mina nya handskar. Kalasfint att de inte hasar ner och att det känns tight igen liksom.
Tyvärr hade jag helt glömt bort att ny handskar gärna nyper tag i huden mellan fingrarna. Och med nyper menar jag verkligen nyper. Det känns väl inte helt som en sommaräng dåråva.

Ungefär som att ett väldigt litet djur försöker äta upp mig:



Fast snart är de nog så slappa så de slutar med det. Och då kommer jag att börja fundera på om jag inte borde skaffa nya.
Håhåjaja.

Kommentarer
Postat av: Luxxie

Aj, det där ser verkligen inte trevligt ut. Jag hade inte förstått förr vad dom där hanskarna var till för, men nu fattar jag. Synd att det ska behöva bli sådär dock.

2012-05-21 @ 15:49:22
URL: http://luxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback