THE SUN IS SHINING


Ah, sommar.

Jag har ju alltså varit rätt försiktig med solen hittills. Så överdrivet försiktig så jag knappt vågat titta ut till och med.
Idag fick det vara slut på nojandet, så jag kletade in hand, lår, smalben och fot med solskydd och satte mig på balkongen.
Och hörrni, det var awesome. Det brukar sticka till lite i handen så fort solstrålarna nuddar den, men inte idag inte.
Okej, jag hade den i skuggan nästan hela tiden (jaja, jag kommer att fortsätta vara nojig) men ändå.


Wroooom!


Dagens hjälte.


Sur kanin som vänder på matskålen i protest när hon inte får obegränsad tillgång till pellets.


Bildsudoku! Och så börjar mitt lår se mer normalt ut nu. Kolla bara på den där ljusa fläcken till höger. Yay!

Kommentarer
Postat av: Annika

Låret ser lite bättre ut nu än sist jag såg det... ;) Kram.

2012-05-03 @ 21:24:55
Postat av: Gaymasen

Auuuu vilket blåmärke, eller snarare blåmärken. ^^



Och ja jag har ju aldrig haft "problemet" (du förstår vad jag menar) med att vara blyg. Men hade en i min klass förut som aldrig sa någonting, sen när hon fyllde 18 började hon dricka och festa och då jädrarinamma skulle hon prata som aldrig förr och sen när hon var nykter - tyst som en näbbmus, igen. Sånt stör mig, lite. Då måste man jobba med att våga prata nyktert FÖRST, för annars kommer man alltid känna ett behov av alkoholen. :))

2012-05-04 @ 10:05:27
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback