THE WEATHER IS SWEET


Ute är det varmt som attan, rädisorna har blivit för stora för juicetetran och gården börjar se lummig ut.
Nån dag snart skall jag fixa ett vettigt solskydd till låret (alltså jeans känns inte riktigt som ett alternativ såna här dagar va) och sen kan jag också ligga och slappa i parken med alla andra.



Men inte idag alltså.
Istället försöker jag montera på blixtlåset på shortsen. Och det går awesome!
...Okej, jag började nyss, men ändå. Hittills har det gått bättre än vad det gjorde förra gången, det får räknas.



Kommentarer
Postat av: Zorro

aha aha

2012-05-23 @ 20:00:23
Postat av: Luxxie

Det är så skönt när det börjar bli varmt, men jeans kan inte vara skönt nu. vad är det för sorts solskydd du ska ha på låret?



sv; Vad kul att du såg att det skulle vara jag, tack!

Jag har också hört att det skulle vara svårt att hitta rätt medicin och att jag kanske skulle behövas byta, men det har gått jättebra med den. Det är stor skillnad och det är så himla skönt att vara någorlunda fungerande som människa igen.

Jag brukar också alltid gilla att höra mer personligt, därför är sånna här frågor jättekul ju.



Jag måste säga tack detsamma! Alltid jättekul att se kommentarer från dig även om jag har svårt att ta mig för att svara ibland. Jag gillar verkligen att läsa din blogg också! Det är helt lugnt att du inte svarar jämt eller på en gång för mig :)

2012-05-23 @ 23:37:34
URL: http://luxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback