ANATA DE MITASHITE YO

 
Såatt.
Medan övriga Sverige har glassat runt i värmen och klagat på hur det "knappt går att vara ute i den här hettan!" har jag hasar omkring i långärmade tröjor och huttrat.
För här har det varit kallt. Och grått. 

Så grått så jag placerade mina bleka ben (och resten av mig) på balkongen och fortsatte med min serwetka miodowa igår när solen äntligen hälsade på.
Och jag brukar liksom gör allt för att undvika solen.
 
 
Jag hade ju problem tidigare med att dukprojektet hellre ville bli en skål än att ligga platt, men det löste sig alltså efter att jag klippt bort det sjunde varvet och gjorde om det lite lösare. Kalas!

Gab tyckte att det vore synd att slänga det bortklippta varet och gav en lista med förslag på vad jag kunde använda det som. Typ armband, huvudband, knäband och så vidare.

Så jag gav det ett försök:
Lite osäker på om det faktiskt blir nån hit.  
 
Nå, nu skall jag försöka lista ut om man kan stämma Skånes väder på något sätt.
Hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Signerat Johanna

Blogga du meed!!

2013-10-18 @ 14:17:36
URL: http://signeratjohanna.blogg.se/
Postat av: Ellet

Du måste ju iallafall uppdatera hur det har gått med virkningarna, kaninen och fodralen!

2014-01-03 @ 02:20:52
URL: http://www.ellets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback