"I DON'T WANT TO SOUND COMPLAINING"

 
Jahapp.
Då har jag varit hos arbetsterapeuten. I minst sex månader till skall jag svettas runt i kompressionsplagg.
Det var ju visserligen ingen överraskning, men ändå. Det är 1,5 år av "minst sex månader till" nu.
Börjar kännas lite som att stå och trampa på samma ställe.
Nåja, jag skall i alla fall få nya, fina strumpor och handskar och nya grejer är ju alltid kul!

Nu tänker jag hänga i soffan med Pelle och tröstäta chips framför kvartsfinalerna resten av dagen.
 

På återseende!
 


Kommentarer
Postat av: Ellet

Och EUROVISIONSEMIN! SUPERVIKTIGT!

Svar: Men Ellet, KVARTSFINALER! Dessutom hinner man bli trött på eurovision bara man går utanför lägenheten här just nu. Okej, så här då: all som någonsin vill prata ishockey vm med dig vidarebefordrar du till mig, och alla som vill prata eurovision med mig vidarebefordrar jag till dig. Deal?
phyllisholly.blogg.se

2013-05-16 @ 17:34:32
URL: http://www.ellets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback