LET IT RAIN

 
Man kunde ju tycka att Malmö borde visa upp sin bästa sida nu i samband med eurovision och sådär men nähä.

Nänä. Inte det.

Lite glad är jag ändå, jag slipper det där dåliga samvetet som brukar infinna sig när jag sitter inne och det är soligt ute. Nu kan jag liksom sitta och skriva ner vad som måste fixas i lugn och ro.
För vettni, under de närmsta veckorna fyller Gab år, min syster kommer hit, vi skall på bröllop, jag skall till Linköping och förhoppningsvis lyckas vi släpa oss till Åland också (ingen i skånetrakten/som känner någon i skånetrakten som skulle kunna tänka sig att mata en söt, liten kanin i en vecka förresten?)
 
ÄÄÄ, för mycket att göra.

Den här månadens stora bragd: min solros lever!

Kommentarer
Postat av: Ellet

Åh! Och jag bor ju typ halvvägs mellan Åland och Malmö! Det finns alltid rum för en liten fluffig vit sak här.
Och yay, solros! Blir inte dom gigantiska till slut?

2013-05-19 @ 17:10:37
URL: http://www.ellets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback