"TODAY I SWIM"

 
Hah! Nu har jag äntligen fått en väldigt efterlängtad kallelse till arbetsterapeuten.
Börjar misstänka att Linköping glömt bort mig helt (jag skulle ha varit där i februari egentligen) men Malmö fortsätter minsann att komma ihåg mig.
 
Hursom, på torsdag skall jag alltså befinna mig på sjukhuset för att få min dom.
Den där "blir jag av med min kalsonghandske nu eller måste jag svettas runt i den i sommar också"-domen.
Som jag egentligen redan vet svaret på. För så mycket bättre har det inte blivit sen jag var där sist.
 
Men det gör inte så mycket. Jag kan svettas i några månader till.
Den börjar liksom kännas lite som en del av mig nu, vi passar typ som handen i handsken, HÖHÖ.

Och så länge jag slipper ha den där hudfärgade nypande saken är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Ellet

Lycka till!

2013-05-11 @ 10:37:47
URL: http://www.ellets.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Det är helt sjukt hur kul du skriver, sådär smygfnissigt ^^ Jag fnissade "höhö" när du skrev det :P

2013-05-11 @ 14:36:47
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback