WORDS OF LOVE

 
Eh ja, nu har det varit lite dött här i några dagar, men ändå.
 
Kjolen blev som sagt klar för nån dag sen och jag är glad. Jag kan liksom göra något annat nu, jei!
Resultatet är med andra ord lite sådär, men om man vill vara lite positiv och klämkäck kan man ju i alla fall hävda att jag lärde mig lite saker (helt sant!)
 
Tyget var svindrygt att stryka så det tänker jag överlåta till gab sen (han är av okänd anledning rätt grym på sånt), men ni får några bilder nu ändå.
 
Egentligen vill jag korta den lite till, men det där är perfekt längd för att dölja mitt ärr på låret så det får vara så där nu.
Och som ifall nån nyss fick en smärre chock: handen ser inte riktigt så där hemsk ut. Det är skuggan som gör att det ser extra off ut.
 
Om man bortser från behovet av strykjärn så kan man se att den består av två lager. Vilket syns lite tydligare i verkligheten.
 
Och ja, det var det.

Kommentarer
Postat av: Luxxie

Oj så fin den är! Du är ju riktigt grym på att sy!

2012-07-10 @ 11:02:34
URL: http://luxxie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback