BLUE ASS


Jag brukar aldrig gilla den här tiden på året, strax efter födelsedag och jul. Det händer liksom inget och det är långt till sommar och roliga saker.
Men nu är det rätt fint.
Vakna på morgonen, prata lite mer Nora och ge henne mat, slösurfa och leta lite jobb en stund, sitta i syrummet och peta på tyg i några timmar tills Gab kommer hem, äta och mysa i soffan.

Jag gillar't!


Idag försökte jag plåta lite shorts. Det gick ju ..sådär.
Först skulle jag fixa med kontrasten på kameran för att det verkligen skulle se lika blått ut som det är, sen när jag skulle ändra igen så fick jag inte bort kontrastjäveln.
Nåja, färgen stämmer ju i alla fall, det ser bara lite konstigt ut.


Colbolt:





Det blev väldigt skumt i grenen också, så jag har en ny plan för nästa grej jag syr:
Att köpa ett mönster så jag på ett ungefär har något att utgå från.

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktigt gjort =)

Syr du mycket? hur länge har du sytt?

=)

2010-02-01 @ 18:11:38
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback