I LIKE YOU

 
Hej hörrni.
 
Senaste dagarna har min syster befunnit sig i Malmö, och det har varit awesome!
Vi har varit till Köpenhamn, letat klänningar (seriöööst, vad skall man ha på sig på ett bröllop? som gäst alltså) och lagt pussel.
Ni vet, sånt där man gör när ens syster är på besök.
 
Nu har hon lämnat oss igen, och jag är upptagen med att försöka vara världens bästa flickvän.
För idag är det nämligen Gabs födelsedag!
 
Alltså ja. Jag är väl kanske inte världsbäst på att slå in paket. Men han såg nöjd ut när han öppnade i alla fall.
Win!

Kommentarer
Postat av: Ellet

DU, jag vet fan inte ens vad jag ska ha på mig på bröllop - som brud. Vilket jävla hassle kläder är alltså.

2013-05-28 @ 22:54:23
URL: http://www.ellets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback