FLOWERPOWER

Jag och Gab är rätt dåliga på att köpa möbler. Vår plan var att i alla fall lyckas fixa en säng när vi flyttade hit. Det har väl inte gått sådär jättebra hittills, ÖoB-madrassen har liksom funkat rätt okej för oss.
Inredning och möbler är inte min starka sida, mkay?

Därför känns det lite konstigt att jag fick för mig att sy en duk tidigare idag. Jag hittade en bit tyg jag fick för hundra år sen av mina päron och tahdaa!
Ett helt nytt kök!

Ett flagnat köksbord, en köksstol, en lite sliten krukväxt och en blommig duk.

Win!


Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Har ni ingen säng? :oo jag skulle fått jätteont i ryggen!



Riktigt fin duk du lyckats knåpa ihop dock:)

2010-11-09 @ 16:09:08
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback