PICTURE IN MY WALLET

 
Luxxie tipsade om en plånboks-sew along hos Karinottilia, och efter att ha letat igenom lägenheten efter resttyger har jag lyckats knåpa ihop en.
 
Okej, det var kanske inte helt genomtänkt att använda ett mjukt lintyg som beter sig som en underlig variant av chiffong, men annars blev den rätt bra.
Lite vind och väldigt blå liksom.
 
Min första tryckknapp ever! Vilket alltså betyder att jag inte har nån tryckknappstång. Jag frågade Gab om han hade nåt som kunde passa, och fick en polygrip. Fungerade över förväntan. Kanske inte kalasbra, men knappen är ju där i alla fall.
 
Nångång skall jag nog göra en till, i lite stadigare och finare tyger. 
Med en snygg knapp så jag slipper baka in den i flärpen.

Kommentarer
Postat av: Signerat Johanna

Tyckte det blev jättefint. Var det svårt?

2012-10-29 @ 23:03:33
URL: http://www.signeratjohanna.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad fin! :)

2012-11-01 @ 08:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback