COMB YOUR HAIR YOU'LL LOOK THE BEST


Tack vare fina Fredrikas sypepp (som ni kan läsa mer om här) är äntligen den där burdaklänningen klar.
 
Den blev liksom hängades på en stol brevid symaskinen ett tag innan jag orkade sy i blixtlåset och fålla den, och vore det inte för sypeppen skulle den nog fortfarande hänga kvar där. 
Sjukt bra med en deadline med andra ord!

Tyvärr var inte mitt kamerabatteri riktigt med på just deadline-biten.
Jag hann lägga kameran på datorbordet, knäppa en (EN!!1) testbild för att kolla ljuset och såntdär och poff så dog batteriet.
 
Så här ser jag alltså ut när jag försöker få frisyren på plats:
Nåja.
Det var rätt lätt att välja vilken bild jag skulle använda i alla fall.
Alltid nåt.

Kommentarer
Postat av: Fredrikapåvinden

Oh så tjusig! Och superkul att du är med!!!

2013-05-08 @ 16:31:44
URL: http://fredrikapavinden.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Nope, tyvärr försöker jag sälja min själ varje gång jag har migrän, och inte ens det har funkat... Tack och lov har jag bara migrän någon gång i kvartalet typ.

Angående maten så är det faktiskt en anonym läsare som ÖNSKAT och ÖNSKAT och ÖNSKAT att få tillbaka restaurang recommenderad, så till slut började jag :) Och ja, jag kör på lättlagat eftersom jag annars är alldeles för lat för att komma mig för att laga maten ;P

2013-05-09 @ 16:28:45
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Alicia

Ironiskt med kameran men fin klänning! Det öppnar ju för att använda den vid fler sypepper, för jag i alla fall blir nyfiken på närmare bilder på tyget och så. Grymt initiativ av Fredrika!

Svar: Åh det hade jag inte tänkt på, tack för tipset!Ja, Fredrika är riktigt bra, så roligt sätt att både hitta motivationen och få se vad andra håller på med :)
phyllisholly.blogg.se

2013-05-10 @ 11:28:36
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback