GRAN OCH SÅNT

Okej, det har varit lite lamt på bloggfronten på senaste (nähä?), men det händer ju inget!
Vi väntar fortfarande på säng, trots att vi beställde den för över tre veckor sen. Det börjar kännas lite segt nu.

Däremot har vi fått tummen ur och fixat gran det här året. Jajamänsan, en fin plastgrej från Clas Ohlson på 210 centimeter. Eller fin vet jag inte, jag får inte öppna kartongen ännu för Gab. Han hävdar bestämt att man inte får ta in granen innan dan före julafton, och okeeej, men jag borde väl få kolla att det faktiskt är rätt gran.
Förra året körde vi med en snygg nödlösning som heter 'den halvdöda yoccapalmen'. Suddigt bildbevis:

Hm, kanske han har rätt i att vi inte behöver ta fram den ändå. Det kan ju inte bli värre än förra året menar jag.


Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Ni får ta kort på granen istället ! Är stolt över att ni uppgraderat er:D

2010-12-18 @ 22:46:47
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback