LOAD "LIST", 8, 1


Jag har fixat en finfin lista med allt jag vill ha nu
(eller för några timmar sen egentligen),
och nu vill jag att någon skall komma hem så jag kan få hjälp med att beställa.
Inte för att jag är förståndshandikappad, utan för att det har varit lite strul med att få hit saker och jag orkar inte lösa det själv just nu.
Jag lovade iofs att jag skulle storstäda idag om han hjälper mig med det.
Men han fattade att jag bluffade, så jag tror jag skiter i det.

Nu skall jag gå och peta de där helvetes rynkorna på plats.
Mina fingrar dör snart, jisses.

Kommentarer
Postat av: Karin

Då kommer du nog inte ihåg vad jag sa när de visade oss tidningarna? I sådana fall, tur! Minns det själv som igår. Verkligen X-rated. Haha!



Fanny kommer jag också ihåg! Tror jag. Minns lite svagt att det var någon tjej som bodde bredvid dig som vi var med ibland.



Nej, jag har inte varit på Åland sedan vi sågs sist. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Jag och mamma har dock pratat om att ta en liten nostalgitripp dit med båten. När ska du dit nästa gång?



Manne? Snygg? Förstår aldrig hur han gör för att charma så många tjejer. För det gör han nämligen. Kanske sitter i håret. :)



Vad vill du göra i framtiden då? Absoluta drömmen?



Kram

2010-02-05 @ 12:10:09
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback