..SOMETHING BLUE

Jag har sjukt långtråkigt och väntar på att Gab skall komma hem från jobb. Snaaark.

Nu har jag börjat trixa ihop ett par shorts i alla fall.
Shorts - för att det är mysigt att gå omkring i hemma.
Velour - ..i brist på annat.






De synliga sömmarna blev åt helvete och kanten högst upp helt fel, så jag tänker göra om det när jag inte ser i kors för att jag är så trött. Och så funderar jag på att sy på en eller två bakfickor också.
Mest för att det vore kul att försöka göra mönster på dem.

Nej, nu cola och spel!
Näkemiin!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom ser ju bra ut!

2010-01-16 @ 03:15:24
Postat av: Madde

Vilka mysiga! Nu fick jag lust att sy ett par mysshorts också :) Snart är det sommar och då är det bra att ha något att byta ut mjukisbyxorna mot :)

2012-04-04 @ 23:50:48
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback