NONO

Jag börjar tröttna på att flytta så ofta, så jag hade verkligen hoppats att den här lägenheten skulle vara perfekt men njähä.
Just nu hyr vi alltså en lägenhet i andrahand, och den inehåller rätt mycket möbler och saker som tillhör hyresvärden. Och jag känner mig inte helt bekväm med det.
T.ex. som den gigantiska tavlan jag har bakom mig när jag sitter vid datorn. Jag vet inte hur många gånger jag hoppat till när jag sett tjejens ansikte reflekteras i fönstret framför mig, haha. Scaaaary!



Woho, nu kom gab hem från COOP och han nämnde nåt om pizza, bbl!

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Ush den stirrar ju :S skulle inte ens våga gå förbi den, sett för mycket på skräckfilmer :)

2010-06-20 @ 21:54:03
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Daniel

ja den va lite stirrig. Förstår att det e lite jobbigt när man inte får inreda å fixa som man vill ha det!

2010-06-21 @ 12:19:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback